16/9/07

Presentacions: Jordi Corvillo

Hola!

Em dic Jordi Corvillo (una mica quadriculat a la foto, en fi...) i sóc bibliotecari de la Biblioteca Josep Janés de L'Hospitalet des de gener del 2007. Anteriorment havia voltat per diferents biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals (http://www.diba.cat/biblioteques), en algunes d'elles fins i tot varen permetre que m'ocupés de la gestió dels fons de música i cinema.

Des del març de 2008 hem posat en marxa amb altres companys de la Xarxa el col·lectiu AMPLI que pretén ser un punt de trobada per a tothom interessat i/o vinculat a la presència i visibilitat de la música a les biblioteques públiques en tots els seus vessants (discografies, activitats, difusió, etc.). Una comunitat d'interessos materialitzada en un bloc a Internet (http://musictecaris.blogspot.com/) que és a punt de superar les 200 entrades i ja és a la vora de les 23.000 visites.

Com que un altre dels meus interessos professionals i particulars sempre ha estat la informàtica, vaig veure amb molts bons ulls la proposta de la Silvia i la Ilumi de formar part del grup de treball sobre Web 2.0 de les Biblioteques de L'Hospitalet.

Al llarg de la formació seré l'encarregat de presentar-vos els temes de recursos audiovisuals, com trobar i utilitzar serveis Web 2.0 i xarxes socials. Em podeu enviar correus electrònics a la meva adreça de la Diba.

Estic segur que serà un temps molt profitós per a totes i tots i que ens ajudarà a conèixer més a fons les enormes i inèdites possibilitats que ens ofereix la Web 2.0... tot i que el món gira cada cop més ràpid i de fa un temps cada cop més sentim a parlar de la Web 3.0!