16/9/07

Presentacions: Silvia Fernández

Hola a tothom!

Com bé diu el títol d'aquesta entrada, jo sóc la Silvia Fernández (una mica fosca a la foto, però què hi farem...). Sóc tècnica auxiliar de biblioteca i actualment estic treballant a la biblioteca Tecla Sala. No fa gaire que hi sóc: vaig arribar a finals del 2006, i espero quedar-me moooolt de temps. Abans havia treballat durant gairebé tres anys a la biblioteca Josep Soler Vidal de Gavà. Vaig estudiar filologia anglesa i durant una beca a la biblioteca de la UB em vaig adonar que allò m'agradava força, i que volia provar sort. Quan vaig acabar em vaig començar a preparar i... vaja, sembla que sí que vaig tenir sort!

A la Tecla actualment estic treballant, junt amb altres companys, en diferents temes:
- cinema (principalment selecció)
- còmic (selecció, difusió, club de lectura, butlletí Còmic Tecla, etc.)
- infantil (selecció, difusió, espai del racó de pares, tallers de creativitat, etc.)
- i, des de fa uns mesos, aquest meravellós projecte de noves tecnologies i web social.

La meva relació amb la web social va començar fa uns anys, com per molta gent, amb un blog. Després en va venir un altre, després flickr, més tard delicious... i així fins que te n'adones que, com qui diu, no podries viure sense aquest nou concepte de web que ja fa uns anys que volta pel món. Quan va sorgir la possibilitat d'anar a fer un curs organitzat per la Fundación Germán Sánchez Ruipérez sobre web social (el títol sencer era "Bibliotecas Municipales y Desarrollo Tecnológico"), no m'ho vaig pensar dos cops. I a la tornada, vam començar a endegar aquest projecte per aplicar tot allò que molts ja féiem servir a les nostres vides personals, a les biblioteques.

Durant aquest programa de formació jo seré l'encarregada de parlar-vos de l'RSS, de l'etiquetat social i del treball cooperatiu (consulteu el programa del curs i el calendari per més detalls).

Per qualsevol cosa, podeu trobar-me en les adreces de correu de Diputació i de Gmail.

Benvinguts a bord!